We're kinda crazy

Hej bloggen! :)

Eftersom Moa och Michelle kommer sitta och läsa upp detta inför hela klassen i morgon, så väljer jag att inte skriva nått speciellt. (Äckliga apor, går det att blocka IP-nummer?!) Idag klarade jag iallafall hela dagen i skolan, vilket är rätt ovanligt för att vara mig. Efter skolan åkte jag hem och tog en powernap och sedan blev det ett core-pass med Alice, det var väl inte riktigt våran grej kanske, men det var spännande att prova på! ;)

Nu blir det paradise hotel och sedan SOVA (det bästa på hela dagen, hehe)


Bild från i sommras, saknar min svarta lång klänning!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0