Ojojoj

Jag är så arg och irriterad att jag skrattar istället, det finns verkligen sjukt patetiska människor.

Igår tog jag somsagt en fika med Moa, Michelle och Johanna, mysigt mysigt! Sedan drog jag och Johanna vidare till Felicia där resten av tjejerna var. Vi kom precis i slutet av en film, så vi kollade klart den och satt sedan och snackade om morgon dagen (alltså idag) Vi ska nämligen på p-a-r-t-y idag, var det tänkt! :)

Just nu är jag på rätt bra humör, men jag vet att om något går det minsta lilla fel, så kommer jag flippa. Känns som om jag har nått i magen som kommer explodera när som helst nämligen. Det är inte lätt att vara glad när man innerst inne är arg och besviken! Men duktig som jag är, fixar jag nog det! ;)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0