Myspys

Hejsan!

Jag känner att det kanske är på tiden att blogga lite, så let's go!
Igår vaknade jag upp helt själv hos mormor och morfar, och bestämde mig för att hitta på något, så jag hoppade in i duschen direkt, men gick och la mig i sängen lika fort igen. Jag gjorde verkligen ingenting hela dagen, jag pendlade mellan sängen/paradise hotel och soffan/tv:n.. Men som tur var så kom mina söta små töser upp hit och gjorde mig sällskap runt 10 tiden, och sov sedan här med mig!

Nu har dom nyss gått hem och jag ligger i sängen och tänkte kolla lite på paradise hotel. (Börja aldrigt kolla på det, man blir helt beroende verkligen, även om man tycker att det är tråkigt) Jag minns sommaren 2010 när jag och Natha var helt galna i paradise hotel Danmark.. jag kunde sitta och titta på det även om det var sol och jätte varmt ute!

Ikväll blir det troligvis fika med mina söta klasskompisar. Hörs senare!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0