Let's go

Hej bloggen! :)

Jag tänkte sakta men säkert köra igång lite igen, ordentligt. Dock så vet jag inte hur detta kommer sluta, men jag  testar så får vi se hur långt jag kommer.

Som alla nog vet var det Lördag igår, och Lördag betyder party, eller? Ja, men inte denna gången. Jag och mina töser gick nämligen på bio. Det hände verkligen ingenting annat intressant igår, så vi bestämde oss för att kolla på nattbion. Så vi tog 9 bussen in till stan, och satte oss på le pain francais och snackade och bestämde film, vilken tillslut blev in time efter några om och men. ;) Jag tyckte att filmen var riktigt bra faktiskt, och jag är inte så mycket för action. Dock så hakade vi upp oss lite på det där med tid, haha (Dom som har sett filmen fattar) Jag hade iallafall en super mysig kväll, och skrattade i stort sätt hela tiden.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och fixa mig lite smått, sedan blir det innebandy med Lovisa! :)




eerola

Haha, orka att vi skrev typ exakt samma sak under nästan exakt samma tidpunkt, vi känner varandra för väl! ;)

2012-01-22 | 12:45:21 | http://eerola.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0