Fika time (igen!!)

Nu är jag vaken, och har precis duschat! :)

Klockan 4 ska jag Felicia och Alice ta bussen in till stan för en söndags fika, mycket mysigt enligt mig, senare får vi la se vad vi får för oss att göra. Längesedan det bara var vi 3, så det ska bli trevligt. Just nu sitter jag i min säng och lyssnar på musik och bara tar det allmänt lugnt.

Jag måste tillägga att jag är grymt avundsjuk på alla som åker utomlands nu för tiden, jag vet många som ska åka iväg jätte länge, och jag kan ju säga att jag inte hade bangat att åka med om man säger så! Dock så drar ju jag och mina tjejer (kanske killar) förhoppningsvis väg i sommar, är redan jätte taggad! ;)


Ignorera egentligen hela mig.. men kolla på min fina bruna färg! :(




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0