Chill måndag

Halli hallå i stugan! :)

Idag har jag haft en riktigt lugn och fin dag. Jag blev verkligen överlycklig igår när jag fick höra att idrotten var inställd i morse, vilket betydde att vi började 11.15, dock gick jag och la mig ganska sent, så sov inte så många timmar ändå. Men det är ju alltid gött med sovmorgon! ;)

Efter att ha gått på matten, HELA lektionen, så åkte jag hem och blev ännu en gång glad när jag kom på att dom flyttat bussarna så det tar ca 4 minuter för mig att gå till och från bussen. You gotta love life sometimes! När jag sen kom hem åt jag god mat och somnade sedan på soffan och vaknade lagom tills jag skulle ta bussen ner till mölnkycke för att dansa. Jag känner mig rätt otränad ändå, eller rättare sagt ovig.. Det är sjukt hur fort sånt försvinner på mig, jag måste verkligen hålla igång hela tiden om jag ska komma någon vart. Jaja, slut tjötat.

Over and out, peace!


Såhär glad var jag igår.. undra varför ;)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0