Äckligt

Hallå babes!

Det har varit en rätt soft dag idag ändå. Eftersom att våran lärare har slutat, och vi inte har fått in en ersättare än, så var våran sista lektion inställd. Vi slutade alltså klockan 11 idag, riktigt härligt! :) När jag satt på bussen hem var det skit fint väder ute, plusgrader och sol. Så när jag såg en tjej som var ute och sprang vid korsvägen, så bestämde jag mig med för att också springa när jag kom hem. Blev det så? - nej! Jag skulle "bara vila lite" men istället somnade jag till ordentligt och vaknade halv 4, GO ME! ;)

Nu sitter jag och kollar på tv, ska snart packa lite saker och åka upp till min momor och morfar, där jag ska passa katten! (Rätt skönt att sova där uppe och ha närmare till bussen på morgonen)

Såhär snygg var jag idag...





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0