3 dagar och 2 timmar sedan

.. jag bloggade!

Hej igen! :)
Jag tänker inte förklara mig varför jag inte har bloggat, jag har inte haft tid eller lust helt enkelt.
Min helg har iallafall vart en ganska bra helg, en rätt spontan helg om jag får säga det själv. I fredags träffade jag  Marcus, vi åt godis och kollade film, sedan kom även en trött Nina som skrämde livet ur mig. Gå aldrig i sömen så igen haha! ;) Och i Lördags kände jag att jag inte ville kolla film och äta godis igen.. (som de andra tjejerna skulle göra) så jag tog en tur till stan med Johanna och Alex, vi fikade lite och åt på donken, hehe! Sedan drog vi helt spontant till Marcus, där Nina och två andra var. Vi spelade lite kort, drack lite och var allmänt sociala. Trevlig kväll!

Denna dagen har vart kass dock. Jag har vart på så sjukt konstigt humör. Ledsen, glad, arg, trött, lycklig, olycklig och förvirrad samtidigt. Det slutade med att jag sov bort typ halva dagen, och kollade på en film som fick mig att må ännu sämre. Nu vet jag iallafall varför jag aldrig mer skulle se på "säg att du älskar mig" - den är hemsk!

Godnatt bloggen!

Fröken aldrig nöjd slingade håret i Fredags med, OCH BLEV NÖJD!










Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0