Let's go!

När man är sönder stressad utan anledning så har man inte riktigt tid för att blogga, tro mig!

Men iallafall, hej på er mina trogna läsare! :)
Jag sitter just nu i min gosiga säng, och fryser sönder. Kom precis in från en ganska lång promnad med Alice och "hennes" hund. Jätte mysigt, alltid skönt att prata av sig. Jag hatar att Alice och jaghar  glidit ifrån varandra lite det senaste, så nu måste vi ändra på det. För övrigt är skolan skit, vill bara hoppa av och gå om igen, men hur skulle det se ut? Ta studenten samma år som min syster, eh nej tack! Men langa hit ett jobb och jag hoppar av, lätt!! ;)

Imorgon är det onsdag, och jag ska vara barnvakt.. Varför går jag typ inte barn och fritid istället? Jag gillar barn.. iallafall när dom gör som jag säger, och inte skriker! Lite extra pengar i plånboken är heller inte fel, speciellt inte när jag betalat massa kläder denna månaden och är redan 500 kronor fattigare, när ja fick pengarna idag! :(
Nu blir det oboy, mackor och one tree hill.... kanske lite besök med? Även om det är tisdag och inte söndag. hehe! ;)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0