Tom söndag

Hola! :)

Jag tror jag var lite för pepp inför denna helgen, förväntade mig mycket mer. Ingenting gick egentligen som det skulle. Men jag hade det trevligt trots regnet. Just nu ligger jag i min säng. Jag har suttit i soffan och kollat film hela dagen, men kände för att byta ställe, så kröp ner här nu! ;)

Imorgon är det skola, det känns jätte konsigt att köra igång nu igen på riktigt. Jag är inte redo alls för det här, behöver minst en månad till av sol och ledighet. Jaja, nu ska jag kolla lite one tree hill, även om jag har sett alla säsonger och alla avsnitt massor av gånger så tröttnar jag aldrig. Och när man har en lite sämre dag som jag har idag, så är det perfekt att kolla på det. Love it!




Det känns så kontigt, för dagarna bara går och går och man tycker att allt är desamma, men om kollar tillbaka några veckor, månader eller år, så har så mycket förändrats men det är inget man märker från dag till dag.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0