We R who we R

Hej goingar! :)

Nu har jag precis städat klart mitt rum, så nu känns det rent och fräsht! Slutade 13.00 idag så jag har vart hemma ett tag nu faktiskt! Idag är det fredag vilket betyder helg och vet ni? - Jag har faktiskt inget planerat! :( Och eftersom detta var min första riktiga skolvecka, så är jag skit trött, hade egentligen inte bangat en hemma kväll, men hur kul är det liksom? Imorgon ska jag iallafall på födelsedags fest hos Mikael, får hoppas på att det blir roligare! :) Skolan idag var ganska seg, jag vaknade på fel sida imorse så har därför vart ganska irriterad på allt och alla.. Så därför bestämde jag mig precis för att sova en stund och vakna på rätt sida igen, Ganska smart va? ;) Man blir verkligen helt slut av att gå upp runt halv 6 varje dag..







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0