Want it so bad

Haalllåå! :)

Känner att det blir lite nattbloggning här, men det är väl okej? ;) Jag har inte alls vart sugen på att blogga idag, och har för den delen har jag inte vart hemma heller. Igår kväll åkte jag iallafall upp till Linus, med massa annat trevligt folk från hela sverige! (Överdrift) Hade faktiskt riktigt roligt där ett tag, kan säga att jag hann med det mesta, det vill säga: Dansa, dricka, hälsa på nya människor, spela allmänt social, ha deeptalk, bli riktigt arg, och skratta tills jag grät! En ganska blandad kväll helt enkelt, men så blir det ibland. Sista bussen gick hem halv 2, vilket jag tyckte var lite tråkigt, eftersom det var då det började bli kul.. men skit samma, sedan sov jag och Christoffer hos Felicia!

Idag har jag Johanna Felicia Alice och hennes klass kompis Hugo bara degat, dippat grönsaker och kollat på "Tusen gånger starkare" Den var väl helt okej, inget jag skulle se om, men helt klart se värd! :)


Gammal bild på mig.. mörkt hår!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0