Trött tröttare matilda?

Hej goingar! :)

Anledningen till att jag inte bloggade igår var att allt blev lite stressigt, jag som hade hur lång tid på mig som helst, men eftersom jag skulle fxa mig med Felicia så väntade jag på henne, och hon  till mig vid 7 och vi skulle gå vid 8 igen, så det blev lite stressigt där ja! ;)

Iallafall så hade jag riktigt roligt igår, träffade massa härligt folk, och jag kunde verkligen inte sluta le! Dock kändes lite smått som Gothia, Nordic eller något annat fjortis disco, men vafan.. vem bryr sig? Man behöver faktiskt dansa av sig lite då och då! :)

Idag skulle jag ta 7 bussen till skolan och alla jag sa det till igår bara skrattade åt mig och sa att jag aldrig skulle klara det? Men självklart gjorde jag det! Dock mådde jag jätte dåligt, hade feber, ont i halsen och var sjuukt förkyld, så jag åkte hem efter första lektionen. När jag kommer hem somnar jag direkt och vaknade nu för en stund sedan.. tror jag behövde sova lite, eftersom jag bara sov 3 timmar i natt högst! :( Detta inlägget blev riktigt snurrigt och konstigt, men ni får klara er faktiskt! Nu ska jag vila mig lite till.. sedan blir det dans, kan inte missa den! ;)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0