Sjuk sjukare matilda

Vaknade precis upp av att jag inte kunde andas, var så täppt i nästan och slämmig i halsen. (Ursäkta mitt äckliga språk, men jag måste ju liksom förklara mig! ;)) Riktigt läskigt var det iallafall. Så jag bestämde mig för att gå upp och dricka te och ta nått att äta, men nej när jag gjort klart allting och ska ta första bättet av mackan så har jag som vanligt ingen smak alls.. känns ju sjukt bra att äta upp en macka när det inte smakar ett piss? Usch börjar bli irriterad på detta! Så nu ska jag gå och lägga mig i sängen, kolla film och sura lite.. hörs senare! :)

Haha, såhär snygg är jag just nu.. kommer ångra att jag ens la ut denna bilden sen!
Menmen.. här är vi inte fega!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0