Ont i halsen förföljer mig

Jag har verkligen alltid ont i halsen, fråga vem som helst! Kanske dags att göra någonting åt det snart.. typ som att operera bort mandlarna som sitter i halsen! Vart på tal sedan jag var liten.. men då ville jag inte göra det för att jag visste att man kunde få en helt anorlunda röst, och för att vissa som gjorde det kunde inte sjunga efter. Men nu sådär efter ca 7-8 år så bryr jag mig inte så mycket, det är inte så att jag sjunger så mycket nu för tiden ändå ;)
min dag har sett ut såhär.. knarka halstabletter och wordfeud! Kollade även
en andra gång på Friends with benefits.. den är så bra. hihi :)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0