Nrj lover

Som den NRJ lover jag är, sitter jag här och lyssnar på nrj! Jag lyssnar nästan alltid på nrj när jag åker till skolan och från skolan, det är ganska gött för då behöver man inte bestämma låt själv. Vilket jag nästan alltid har svårt för nu för tiden, fråga mig inte varför! Eftersom jag inte har spotify premium så kan jag ju inte lyssna på spotify i mobilen, och låtarna på min mobil är så tråkigt uttjatade och när det kommer till youtube kan jag somsagt aldrig välja en låt! (Fuck life sometimes) :)

Iallafall så tänkte jag bara dela med mig av några låtar som jag tycker är grymt bra just nu, så bara njut! ;)


The wanted - Glad you came


Cher Lloyd - Swagger jagger


Norlie och KKV - När jag går ner


Suavemente - Pitbull




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0