Night of your life

Hemma igen!

Jag träffade Johanna vid halv 2 tiden för att dra en solning. Ingen av oss solar knappt längre, så det var rätt skönt faktiskt! Vi bestämde oss för att skaffa solkort i Frölunda när vi får pengar och sånt, och då jävlar ska vi sticka ut lite från den vita snön som kommer i vinter, haha! ;)

Efter solningen delade vi på en pizza, för ovanlighetens skull liksom! (Säger jag som alltid äter pizza) Sedan satt vi och snackade i säkert 2 timmar, både i solariumet och nere vid sjön! Skönt att få umgås med min bebis igen.
Nu tänkte jag kolla på en film, one tree hill, gossip girl, OC, 90210 eller pretty little liars.. haha kan inte bestämma mig, puss på er! :)

 





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0