Nattbloggning is the shit?

Sitter här i soffan och halv kollar lite på tv, samtidigt som jag sitter vid datan och sms:ar från mobilen? Snacka om att vara beronde av elektronik! Jag vet egentligen inte vad jag vill komma fram till med detta inlägg, men jag sitter bara och tänker på ganska onödiga saker. Saker som egentligen inte har med nutiden att göra alls. Tänker på hur mitt liv är nu, och hur det kommer vara om kanske 10 år? Vad kommer jag göra? Hur kommer jag se ut? Kommer jag ha kvar kontakten med mina idag bästa vänner? Vart kommer jag bo? Det finns så himla många frågor utan svar.. Det ända man kan göra är att vänta, och se. "Only time will tell" ;)



bild från skolan!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0