Mr. Know it all

Hej igen!

Måste börja med att säga att jag är riktigt stolt över mig själv, när jag vaknade i morse försökte jag hitta hundra olika anledningar för att inte gå till skolan, kände verkligen efter i varenda del av kroppen om det kunde göra ont någonstans, men nej det gjorde det ju inte! Dock var jag och är väldigt förkyld, men det är ju ingen direkt anledning. Jag vill helt enkelt inte gå till skolan. Men det gjorde jag ändå. Efter varendra lektion vi har haft idag har jag velat gå hem, och tänkt på det hela tiden, men något fick mig att stanna kvar.. kan nog vara rädslan över att ligga efter i något (Hatar det) Men iallafall det jag ville säga var att jag stannade i skolan hela dagen, utan att banga och åka hem, duktig av mig! För ett år sedan hade jag inte ens satt foten utanför sängen när klockan ringde! ;)

Just nu ligger jag i sängen, efter att ha sovit sedan jag kom hem.. det känns som om det är det livet går ut på just nu, Vakna - skola - sova - äta - sova? Usch tråkigt sånt, måste göra nått åt det!

image description
Jag bara älskar vädret ute just nu.. känns lite som vår? haha! :)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0