Macbook

Godmorgon! :)

Jag kan ju egentligen låtsas att jag är hulebäckare.. och har studiedag, men så roligt är det inte! När klockan ringde klockan 6 idag, så kände jag bara hur hela mitt huvud dunkade, det gjorde till och med ont att bara kolla! Så jag stängde av alarmet och sov vidare. Kanske lite bra det, eftersom att nu när jag vaknade hade jag fortfarande ont i huvudet.. och vem orkar med att sitta still och koncentrera sig i skolan när man har huvudverk? :/ Ialllafall så har jag tagit en ipren nu, så jag är iallafall lite piggare..

Den 15 September får vi våra macbooks från skolan, ska bli riktigt spännande faktiskt. Känns grymt att få en sån bra data i från skolan, och slippa köpa den själv, plus att vi får den när vi slutar 3:an, om vi har G i alla ämnen! :) Nej nu ska jag inte skryta mer här, eftersom jag är sveriges klumpigaste människa kommer jag säkert tappa den första dagen, eller göra sönder den på något sätt iallafall! Men vi får hålla tummarna att det där inte händer..








Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0