Lovisa Negga

För ett tag sedan såg jag en status på facebook, har verkligen ingen koll på vem det var som skrev det, men iallafall så skrev denna person att "alla borde lyssna på Lovisa Neggas nya album" Självklart glömde jag av det direkt! Men i helgen påmindes jag om det igen när Alice satte på en låt med henne. Så idag lyssnade jag igenom hennes album, och vet ni? Jag gillade det faktiskt! Hon är lite som Veronica Maggio, låtarna är egentligen inte så speciella men texterna är riktigt bra och väl genom tänka! ;) Vissa låtar går rakt in i hjärtat och man känner igen sig så extremt mycket! Aja, det jag egentligen ville säga var att jag tycker att ni ska lyssna på henne, eller iallafall ge henne en chans, Lovisa Negga – Kär!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0