Jag liksom föll över kanten

Okej, vi kör med ett riktigt inlägg idag då!

Jag hade egentligen inte tänkt skriva något idag, men jag har lite dö tid nu, medans jag väntar på att klockan ska bli 3, så jag ska få äta min efterlängtade pizza. Vid 3 ska nämligen jag Felicia och Alice ner och äta pizza.. För det är liksom en såndär dag idag när det är tilllåtet! ;)

Jag tänker faktiskt inte berätta om gårdagen här, känns som om jag måste dra in massa detaljer då, och det orkar jag faktiskt inte göra idag! Men jag hade kul iallafall, men det har jag ju alltid med min otroligt efterblivna kompis Alice Dahlqvist! :)








Förresten är det fan sommar ute idag!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0