Håkan Hellström ♥♥♥

Jag har väll egentligen alltid lyssnat på Håkan, men jag har liksom inte vart ett så stort fan av honom, men jag tror nästan jag blev det idag. Han är ju grym? Säger som några killar som stod med oss sa, "Jag blev frälst av honom idag"

Efter att ha lyssnat/kollat på Håkan i ca 2 timmar drog vi oss mot Condeco vid kungsport, satt väl där en timma eller något, sedan tog jag bussen hem. Ska upp tidigt i morgon för att hjälpa farmor och farfar att plocka potatis, blir säkert mysigt och gofika! ;)

Här kommer några låtar som var riktigt bra idag!


2 steg från paradise (en låt jag aldrig riktigt lyssnat på innan, men den är hur go som helst, speciellt idag)


Jag vet vilken dy hon varit i, också en väldigt bra låt!


Man måste dö några gånger innan man kan leva.. grym text! ;)

Han har gjort så många bra låtar.. så jag kan inte ens välja några få... men dessa var riktigt bra idag, tack tjejor för en mysig kväll! :)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0