Godmorgon, är du riktigt vaken än?

Hallå hallå! :)

Det är helt sjukt att klockan redan är 5! Det käns verkligen som om jag precis vaknade. Dock har jag bara varit vaken i 3 timmar, så det kanske inte är så konstigt? Iallafall så har jag precis städat mitt rum hos pappa och ska snart åka till mamma! Är det inte typiskt att jag får sånna ryck att städa, den dagen jag ska åka här i från? Jag har liksom levt med stora kläders högar på golvet, massa blonda hår tussar över allt och puder i sängen i hela 2 veckor nu.. och jag har inte haft en tanke på att städa förens idag! Aja, nu är det ju fint tills nästa gång jag ska hit iallafall! ;)

Igår blev det inte riktigt som vi hade tänkt oss.. det slutade med att vi satt och tjötade och kollade film hemma hos alice till jätte sent på natten, vet inte riktigt vad klockan var, men jag somnade iallafal klockan 6 i min egna säng.. inte konstigt att jag vaknade 2 idag kanske? På köpet har jag gått och blivit sjukt med.. illa :(

Allt som allt har det vart en riktigt lugn helg, men det gör inget, för då är vi utvilade tills nästa helg förstår ni,
och nästa helg blir det party eftersom våran kära lilla malle mu fyller 17 år! ;)


Crazy girls!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0