Friday night

Måste börja detta inlägget med att säga: FYFAN FÖR ATT VARA SJUK! Imorse när jag vaknade ville jag verkligen bara att någon skulle döda mig. Jag hade verkligen sett fram emot den här dagen, och verligen hoppats på att bli frisk tills idag, men nej.. idag mår man värre än vad man gjort på hela veckan. Fuck my life! Som jag kanske nämnt skulle jag åkt till Malin idag för att fira hennes 17 års dag med trevligt folk, men nej.. då blir man hemma istället och överdoserar te! :(

Igår var jag iallafall med mina Landvetter tjejer, det vill säga F.A.M.I.L.J.J.E.N, Vi åt middag hos Amanda och hade det riktigt mysigt! Senare drog vi till landvetter och hamnade på ett ganska udda ställe.. om man jämför med vad vi brukar hänga, men det funkar väl det med någongång ibland! ;)

Såhär såg jag iallafall ut igår.

Kärlek till min rosa kavaj!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0