Elektropop

Hej vänner! :)

Nu har jag äntligen tillgång till en data, inte för att jag egentligen har så stor lust till att blogga, men känner ändå att jag måste skriva av mig lite!

Skolan idag var seg, som vanligt på Tisdagar! Hade svenska, Matte och Naturkunskap, 3 riktigt långa och tråkiga lektioner. Efter skolan åkte jag och träffade Daniella somsagt, alltid skönt att prata av sig lite. På bussen hem mötte vi Nadja och Lovisa, kändes som om hela gänget var samlat sen 9:an igen, men sånna känslor gillar vi! ;) Tog en snabb sväng inne på Ica, innan pappa hämtade upp mig i regnet! När jag kom hem var jag ändå jätte blöt och skit trött, så jag gick och la mig en stund, och vaknade perfekt till Idol! Så det har jag suttit klistrad framför fram tills nu. Det har vart en lång dag idag, så jag ska faktiskt ta och sova snart. Imorgon blir det en kortare dag dock, slutar 14.15, sedan blir det teater med mamma och mormor, mysigt! :)


Såhär mycket gillar Moa matte! ;)


Medans Freidon och William tycker det är såhär kul!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0