Drar och skakar lite rumpa

Och så var det Måndag igen, vilket betyder idrott och dans på samma dag. Varannan vecka gymmar vi på idrotten, och sjääälvklart ska våran idrottslärare Fredrik köra slut på oss idag! Jag kan säga att jag har inte vart så trött och svettig på riktigt länge, men det var skönt på nått sätt, mindre skönt att dansa nu när man är så extremt trött, men det är bara att köra! Förresten vägde jag mig idag, för första gången på länge, kan säga att jag inte blev överlycklig, så nu jävlar ska jag köra! ;)

Träffade även den här snyggingen idag.. kan ni se vem det är? :)



Lindberg - En Göteborgblogg

Va det därför det va en låååång kö utanför åhlens idag? :o

2011-09-12 | 22:37:21 | http://tobiaslindberg.com



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0