Det vackraste som finns är att se dig när du sover

Hejhej, nu är jag äntligen hemma! :)
Det har varit en riktigt stressig dag för mig. Som jag kanske nämnde tidigare så försov jag mig lite. Halv nio sa moa till mig att jag skulle vara i skolan 09.00. Hur fan skulle jag hinna det tänkte jag? Haha, så jag började springa till bussen. Jag hann faktiskt med 08.40.. dock gick den bara till Korsvägen, så jag fick ta 2:an til centralen.. självklart fick jag vänta på den i 7 minuter.. och när jag väl var framme vid centralen var klockan redan 9.00, men jag slutade inte stressa för det, utan jag sprang till 59:an och hoppade på den. Det slutade med att jag var i skolan 09.20! Sedan hade vi lektion på 5 våningen.. så jag sprang upp för alla trappor, för att hämta en lapp och sedan springa ner igen och hämta min Macbook! (:D:D) Sedan var det bara att springa upp igen. Jag måste bränt en del fett idag asså..

Nu är jag iallafall hemma och försöker förstå mig på den där datan.. den är riktigt klurig faktiskt! ;)
Dagens ilands problem.. toffsen fastnade i håret, fick dra allt vad jag hade för att få ur den! :(





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0