Det blod som jag trodde var stilla, fick du att rinna

Hej alla glada! :D

Idag är det en bra dag, iallafall för mig. Jag tror att jag vaknade på rätt sida idag, inte ofta det händer nu för tiden. Jag säger som Moa sa idag, jag ser nästan fram emot att gå till skolan varje dag, eftersom vi har en sån go klass! (Har dock inte kommit igång med lektionerna heller, kanske därför med!) Idag kom även mina Frisör tjejer och hälsade på mig i skolan lite snabbt, kändes ganska tryggt på någotvis, även om dom bara var där lite snabbt! ;) Efter skolan träffade jag Daniella och Lisa, vi kollade på en ny plattång till mig, eftersom min nuvarande har slutar att fungera.. Men efter ett tag kom Lisa på att hon hade en hemma som hon inte använde, som jag kunde få låna, vilket var jätte snällt! :) Inte så kul att lägga ner pengar på en plattång liksom.. även om den används mer än något annat här hemma hos mig! Efter det tog jag och Daniella en fika på två timmar! Vi har alltid så mycket att prata om när vi träffas, det kan ju vara för att vi träffas så sällan.. vilket är riktigt tråkigt tycker jag! :( Men vi hade iallafall jätte mysigt, fast det har vi ju alltid iförsig!

Nu ska jag göra min läxa jag fick.. vi ska kunna telefon nummren och sånt till skolan, och läsa på lite fakta om skolan och linjen och så.. nödvändigt liksom? Hörs senare, puss


Livrädd katt, och helt skev näsa.. men det iallfall en bild jag aldrig lagt ut innan!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0