Dace your ass off!

Hallå! :D

Just nu sitter jag i min soffa och har precis tryckt i mig två mackor, jag vet inte vad det är med mig men jag är aldrig hungrig längre.. antar att det inte är så bra! Jag åt lite frukost i morse, och ingenting i skolan och två mackor nu.. och jag är typ mätt? Jag som alltid brukar vara sugen på mat! :(

Iallafall så har det vart en ganska okej dag i skolan idag, hade bara matte och engelska! Jag kände att matte var roligt igen! (kan vara för att jag kunde allt vi skulle göra, eftersom jag gjort det 2 gånger innan) Men iallafall det gick skit bra, och det gör mig faktiskt riktigt glad! :) Om en timma drygt ska jag ta bussen till mölnlycke för att DANSA! Jäklar vad jag har längtat efter denna dagen asså.. har inte tränat på hela sommaren! Dock kännner jag mig inte jätte pepp på att dansa, men det löser sig nog!




Cool tjej! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0