Call your girl friend, it's time you have "the talk"

Hej igen! :D

Nu är jag hemma och färdig dansad för idag. Idag gick det faktiskt mycket bättre än i Måndags. I måndags var det verkligen svårt! Idag var det inte lika svårt , och faktiskt mycket roligare! Kanske för att jag hade mina tjejer med mig där ;) Saknade bara Amanda.. vad tog hon vägen liksom?

Nu sitter jag och byter mellan "True talent" och "Robinsson" vet inte riktigt vad jag ska kolla på. Jag undrar också vart min pappa och syster är.. dom var inte hemma när jag åkte och är inte hemma nu heller! :S


Puss på mina fina klasskamrater!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0