Allt har gått fel idag, allt

Hej mina små vänner! :)

Idag har jag ingen speciellt bra dag, det har varit en sån dag då ingenting går som man vill! Det började redan i morse då jag verkligen inte kunde komma upp ur sängen, även om jag somnade innan 11 igår. Det gick verkligen inte att öppna ögonen, och när man väl kom upp (efter typ en halv timmas snooze-ning) så kollar man ut, och ser att det är storm ute! Då har man ju stor lust att gå till skolan. Iallafall tappade jag mina två mackor jag hade tänkt äta till frukost på golvet, och det börjar regna precis när jag ska gå till bussen.. och inte lite heller!

När jag kom hem från skolan gjorde jag och pappa iallafal kycklingsallad, det var nog det bästa med denna dagen! ;)


blev lite över tills i morgon med kan jag säga.. någonting att se fram emot, hehe!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0