All the people on the floor

Hej alla söta!

Eftersom en viss knäpp tjej tyckte att jag uppdaterade dåligt, så får jag väl skriva något här då! Jag är fortfarande sjuk och sitter just nu i soffan och dricker te. Har precis kollar på Grey's anatomy, riktigt läskigt avsnitt så är fortfarande lite mind fuckad av det haha! ;) Imorgon tänker jag gå till skolan även om jag mår dåligt, för jag klarar inte av att inte göra någonting på dagarna, det suger!

Imorgon är det ju också "Hulebäcks insparksfest" och det får man ju inte missa? Ser faktiskt fram emot det! :) Nu ska jag fortsätta kommentera alla i klassens efterblivna statusar så Moa blir ännu surare på mig än vad hon redan är! ;)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0