A big fat lie

Haft en riktigt tråkig dag faktiskt, legat och sovit mesta dels av dagen.. nu kollar jag på "the last song" en film jag sett minst 10 gånger.. men jag tycker fortfarande den är lika bra! Pappa och Linn åkte i från mig vid 5, och kommer hem runt halv 10.. den ända anledningen till att jag inte går och lägger mig redan nu, är att dom lovade att komma hem med choklad till mig sen! Glad tjej :) Som jag sagt innan, vissa dagar är bättre än andra,och idag är en såndär dålig dag!


eerola

Jag har också en riktigt usel dag! Deppa framför en film ska jag göra nu...

2011-09-07 | 21:44:31 | http://eerola.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0