You don't know what you got

Hallå igen! :)

Efter att ha dansat så var humöret på topp igen, inte för att det gick så speciellt bra på dansen, men alla tjejer är så goa, och man mår alltid bra av att röra sig lite! Efter dansen hämtade mamma mig och körde mig till pappa, sedan blev hon kvar här, kändes lite konstigt när "hela familjen" var samlad på ett ställe tillsammans. Ni som har föräldrar som bor tillsammans.. ta aldrig det förgivet! :) 

Nu ska jag hoppa in i duschen, och sedan blir det "dag 3" på listan även om det är "dag 4", puss på er!

Jag och mormor i Turkiet! :)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0