We shine

Godmorgon folket! :)

Jag var uppe med tuppen idag känner jag, har redan hunnit med att äta frukost, och gått en promenad! Hur duktig är inte jag då? :) Fast jag måste erkänna att jag är ganska trött just nu, och kommer säkert somna om igen, och vakna runt två, skulle verkligen inte förvåna mig iallafall! Som jag sa igår så var jag hemma hela kvällen, lite tråkigt var det väl, men man behöver sånna kvällar med ibland!

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, var snack om att jag skulle träffa Daniella och ta en fika och köpa solkort och lite sånt, men vi får väl se när den partyprissen vaknar! ;)

Ganska dålig bild faktiskt, men lite mysigt hade jag väl igår iallafall!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0