Super bass

Jag ligger och kollar One tree hill i sängen som vanligt, och jag har kommit fram till att det finns ingen serie som kan få mig på så bra humör, eller så dåligt humör. Man går verkligen in i hela historian som utspelar sig, det är sjuk! Dock är ju detta andra gången jag kollar om alla säsongerna, så jag vet ju nästan vad som kommer hända hela tiden (även fast jag märker att man har glömt av mycket) men ändå så tycker jag fortfarande att allt är så spännande. Så ni som vill kolla på en serie som verkligen går rakt in i hjärtat, börja kolla på One tree hill, bara ett litet tips! ;)

Förövrigt så är jag hemma med min vän febern och min andra kompis illamåendet, vi har det verkligen toppen här tillsammans i min säng.. eller? Nej verkligen inte, hatar att vara sjuk, dock missar jag inget i skolan dag så det känns iallafall bra! Nu ska jag gå ner och hämta ett glas oboy och mysa till det här uppe med någon go film! :)







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0