Stadsbiblioteket

Hej igen! :)

Det blev ingen mat, kom inte på vad jag skulle göra för nått, eftersom mamma inte är hemma.. Haha, men åt istället upp mina chili nötter som jag köpte igår, gott! :) Anledningen till att jag kom hem så sent idag var för att efter skolan åkte jag Moa och Michelle till Stadsbiblioteket för att plugga! Vi hade tydligen en inlämning på några frågor inom
Service kunskapen i morgon. Det gick faktiskt snabbare än vad vi hade tänkt oss, kanske för att vi slog ihop våra tre smarta hjärnor? ;) Jag kom iallafall på att det är mycket "roligare" att plugga tillsammans någon annanstans än hemma själv.. så jag tycker verkligen vi ska fortsätta med det! :)


Moas fina lapp!


Your love

Jaaaaaaaaaaa. Vi ska forsätta med det!! Och vi ska alltid gå till hk och köpa pk, det ska bli en tradition!

2011-10-11 | 22:44:38 | http://moathorin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0