Paris Hiltons new best friend

Godmorgon! :)

Snacka om att vara trött.. jag vaknade av att Linn och mamma stod utan för mitt rum och tjaffsade, och jag blev så jäkla trött på dom, för jag ville verkligen bara sova. (Jag trodde klockan typ var 9 eller något) Så när Linn efter en stund kommer in i mitt rum, så säger jag irriterat "Hur mycket är klockan egentligen?" Och hon svarar "Kvar i 2" kände nästan att jag fick lite panik, men bestämde mig sedan för att bara vara hemma idag, plugga lite och kanske gå ner och sola! ;)

Nu ska jag kolla vidare på Paris Hiltons new best friend!
Felicia och jag, alltid lika vackra!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0