Now you're just somebody that i used to know

Godmorgon! :)

Gårdagen var jätte mysig, förutom att jag sov bort hela dagen och vaknade klockan 17.00 och var lite stressad eftersom jag skulle hinna duscha, äta och fixa mig till ca 18.15, men jag hann! :) Så 18.30 tog jag och Daniella bussen in till stan för att gå på bio och fika somsagt. Så vi hämtade biljetterna och satte oss sedan på Frank's coffe och åt hallonpaj och brownie, mums! ;) Sedan efter drygt 1 och en halv timma så började bion, som förövrigt var jätte bra, en riktig kärleks film (Det vill säga tjej film) dock var den lite sorglig i slutet.. men det gjorde nästan bara filmen bättre!

Efter en gosig kväll med Daniella, mötte jag upp Alice, och vi gick hem till henne och satt och snackade typ hela natten om allt och ingenting, tror jag somnade klockan 5.. så är ganska trött idag med om man säger så! Lite skönt att vi ställt klockan så man får sova lite längre, hehe. ;) Jaja, slut tjatat, halv 4 ska jag och Daniella ta bussen till stan för att sola. Puss






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0