Ni två kan alltid börja om igen

Hej! :)

Nu har jag piggat till mig lite. Tog ett tag, men nu är jag rikigt klar i huvudet igen.
Tänkte att jag skulle berätta lite om gårdagen trots allt.

Vid 4-5 kom jag till Alice med alla mina påsar, och vi började prova massa kläder nästan direkt. Efter ett tag kom också Johanna. Mitt i allt så skulle Alice laga mat till sin bror, men det slutade med att alla vi åt också, så vi fick till en liten trevlig middag mitt i allt! haha ;) Sedan var det bara att börja stressa och fixa sig igen..

Egentligen hade vi gott om tid på oss när vi började, men vi lyckas alltid dröja ut på tiden. Lite senare kom även Bella och Lollo och joinade oss. Vi satt vid Alice köks bord alihoppa, Jag Alice Johnna Bella Lollo Jocke Erik och Otto och spelade ölspelet.. en spännande lek faktiskt! Vid halv 9 mötte vi upp Oliva och Louise och tog bussen till mölnlycke.. och efter många om och men så hittade vi till lokalen som låg ganska långt in i skogen. Trots visst drama så hade jag en skön kväll med mina brudar. Det roligaste var ju när vi fick med hela lokalen att köra "Fuck you" - så jävla grymt! ;)

Ja det var det, kan inget annat att tacka för kvällen!

Min babe!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0