När jag går ner, ber du om mer

Hej alla natt glada människor! :)

Nu är jag äntligen hemma, är det bara jag som tycker att det är grymt skönt att få komma hem och sova i sin egna säng när man vart ute och festat?:)kan nog vara det goaste! Iallafall hamnade vi "hemma hos" robin ikväll med massa goa människor, vart vi var vet jag inte riktigt, vet att vi var på backaplan, sedan blev det lite otydligt! ;) hade iallafall det trevligt måste jag säga, dock slutade det med lite käk på donken, usch och fy! :( Vi var i Landvetter igen vid 3, och skulle egentligen vidare, men jag bangade det eftersom jag är redigt trött och har världens magont.. (låter bättre så) så nu ska jag faktiskt sova.. Själv! Puss på er!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0