Något att se fram emot..

Jag behöver nästan alltid något att se fram emot för att klara dagarna så bra som möjligt, och just nu ser jag fram emot att åka till Hovenäset imorgon tillsammans med Daniella, Embla, Lovisa och Nadja. Det ska verkligen bli jätte roligt att få åka iväg med mina fina gamla vänner. Jag umgås så sällan med dom längre, och jag saknar verkligen det, vi har alltid så himla roligt tillsammans. Iallafall åker vi tidigt i morgon någon gång och kommer hem på Onsdag igen, ska bli riktigt skönt att få komma i från denna hålan i några dagar, och dessutom så åker ju mina andra tjejer iväg till Stockholm under samma dagar, så det lär jag vara ganska segt här i Landvetter ändå! ;)

Nu ska jag ta och börja packa lite, kanske är på tiden? Vi hörs senare!



Bilder på oss för ca ett år sedan! :)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0