Nackdelar

Hej igen! :)

Jag kom faktiskt precis ur duschen, känns ganska bra att jag redan duschat, annars brukar jag alltid sätta mig vid tv:n efter dansen och fasta när, men nej inte idag! Dansen idag gick jätte bra faktiskt, jävligt jobbigt men rörelserna sitter.. Iallafall i huvudet! ;)

Nackdelen med att dansa måste nog vara att man ibland slår i vissa kroppsdelar lite extra, denna terminen blev det knäna känner jag, vi lärde oss 2 åttor idag, som vi har övat in, och bara under idag har mitt knä svulnat upp, haha plus att jag fått ett blåmäkre.. Jag menar efter 1 träning med nya steg, tänk då om 10 gånger? Ajajaj!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0