Lite efterbliven som vanligt.

Känner att den där listan inte går nått vidare för mig, men det är för att jag fastnar på dom olika dagarna och nu har jag verkligen fastnat ordentligt, jag är ju på "Dag 9 - 15 saker jag vill göra innan jag dör"  och jag kan verkligen inte komma på en enda sak.. jag har verkligen sämst fantasi! ;)

Så jag har kommit på att jag tar det punkter från lisan jag vill skriva om, och skriver om dom när jag vill.. för jag hatar att ha den pressen på mig (speciellt just nu) att jag måste göra någonting, så ja hoppas att det funkar! :)


Hittade en väldigt söt, men opassande bild.. bränd tjej i turkland! ;)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0