Kvällfika

Hallå där! :) Jag tänkte såhär.. jag börjar med ett vanligt inlägg och kör "dag 2" lite senare istället. Jag känner mig faktiskt lite nervös av det där inlägget, eller inte nervös utan lite pirrig i magen typ, men det löser sig säkert! ;)

Igår kväll letade vi (jag Bella Lollo Johanna och Felicia) efter något att göra, men eftersom hela landet tycks gå i ide när vintern kommer igång så hittade vi inget intressant. Så vi bestämde oss för att åka till stan och fika istället, och så blev det. Vi satte oss på Condeco vid kungsportsplatsen och tjötade till klockan 11, alltid lika trevligt med dessa tjejer. Lite tråkigt att vi inte umgås så ofta längre. På bussresan hem gick vi väl lite överstyr.. och även när vi kommit fram till Landvetter, men när man inte har nått annat för sig så är det helt okej! :)

Nu ska jag gå upp och äta frukost, känner mig redan taggad för ikväll vettni, pusspuss!
Något jag hatar med Mac är att man inte kan ha mellan rum mellan "texterna" det är ju olika stycken,
men man kan inte byta rad.. någon som kan hjälpa mig? :(





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0