Kanelbullens dag

Hej! :D

Nu har jag vaknat till lite så att säga, dock blev det ingen promenad. Satte mig framför tv:n och kollade på outsiders istället. :) Jag tycker nästan att det programet är lite läskigt. Det handlar ju om människor som är lite (väldigt) anorlunda. Idag handlade det om människor som hellre skulle vilja vara djur. En tjej tror att hon är en katt, och har på sig en "katt kostym" och låter och beter sig som en katt. Det vill säga att hon sitter ner och äter på ett fat och "morrar och kurrar" som en riktigt katt, till och med när hon går i affärerna. Någon frågade henne en fråga som löd "Hur känns det att vara katt?" och hon svarade "Hur känns det att vara människa?" Som om det var samma sak. Nej jag förstår mig inte på sådanna människor! Vi är födda som människor, inte som djur helt enkelt! ;)



Furries kallades det tydligen när man klädde ut sig såhär!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0