Jävla blogg.se app!

Hej igen! :)

Jag har faktiskt försökt blogga flera gånger idag, men det har verkligen inte gått, det kommer upp "fel, ditt inlägg kunde inte publiceras" hela tiden.. Om ni nu gör en app, så kan den väl iallafall fungera eller? Usch känner att jag blir lite arg nu! Aja idag har jag iallafall inskaffat mig ett solkort i Frölunda med Daniella, känns skit bra, nu ska vi bli lika bruna som vi var vintern 2009, hehe! Efter det tog jag bussen till dansen, jag var inte alls pepp på att dansa idag, jag var trött, hungrig och ville bara hem! Det resluterar ett huvud som inte alls hänger med.. :(

Blev hem och möla i sig sånna här! ;)
image description





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0