Ingen söndags ångest här inte

Kan ju berätta lite om min går dag med kanske.

Igår träffade jag Daniella och Embla vid halv 3 tiden, för att kolla på Lovisa och Nadjas match. Dock var ingen av dom med, utan satt bara på bänken, så det var lite tråkigt. :( Men det var ändå trevligt att vara där och kolla. Jag och Daniella var ju alltid i idrottshallen för några år sedan och kollade på olika innebandy matcher eller träningar, egentligen fattar jag inte det roliga med det? Men vi tyckte det var kul då! ;) Efter att ha kollat en stund blev vi hungriga eftersom ingen av oss hade ätit speciellt mycket till frukost, så vi gick till Pizzerian och köpte en pizza och en kebabtallrik att dela på, riktigt gott vad det! ;) Vi satt där ett tag och bara pratade, vädligt mysigt faktiskt eftersom det är så sällan vi träffas nu för tiden. Sedan gick vi tillbaka till idrottshallen och träffade lovisa, samtidigt som vi kollade lite halvt på herrarnas match.

När jag väl kom hem vid 6 tiden så satt jag och mamma och spelade Wordfeud mot varandra, hon tycker att det är jätte kul medans jag verkligen har tröttnat på det, och spelar bara när jag verkligen inte har något att göra.





Anonym

vart har du köpt den tröjan? :)

2011-10-10 | 20:41:54 |
matlda

Bikbok. :)

2011-10-10 | 20:54:46 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0