I don't know if i make it, but look how good i fake it

Hejhej! :)

Just nu sitter jag i min säng, och är precis hem kommen från Rävlanda, där jag pappa och Linn har hälsat på farmor och farfar en stund. Jag tycker på ett sätt att det är skönt att komma upp till landet lite, även om jag är en "stan tjej" (Som tillskillnad från min syster, som vill bo på en bondgård när hon blir stor ;)) Har dock aldrig någon täckning på mobilen där, så det är lite segt, eftersom jag är beroende av min Iphone (som ni borde veta vid det här laget)

Aja, igår hamnade vi tillsut hemma hos Felicia alla tjejer, eller nästan alla. Amanda och Eleonor saknades. Vi krökade lite, och hade det allmänt mysigt och socialt! Var ju så längesedan alla träffades så man pratade nästan i munnen på varandra hela tiden. Sedan körde vi massa roliga lekar med, men mest "Fuck you" som har blivit väldigt populär inom "F.A.M.I.L.J.J.E.N" Haha! :D Efter ett tag fick vi lite manligt sällskap med. Tänkte inte babla så mycket mer om det, utan jag lägger upp några få bilder från gårdagen.




Mina goa flickor!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0